EnglishFrenchGermanItalianRomanianSpanish

Vodafone – legătura cu un operator – relații cu clienții

Pe scurt, legătura cu un operator relații clienți Vodafone a devenit aproape imposibilă (cei care au încercat acest lucru au constatat asta). Astfel după introducerea apelului cu taxă la *555, comunicarea în mod gratuit, la numărul *222, cu operatorii Vodafone a devenit „greoaie”.

Comunicarea cu operatorii Vodafone este posibilă astfel:

  • – după apelarea *222;
  • – ascultarea robotului Andreea, în momentul în care se pot selecta (tasta) opțiunile acestuia;
  • – se introduce codul scurt 2501 și robotul va direcționa apelul către un operator.

Vodafone: *222 + 2 5 0 1 (valabil dacă în ziua curentă s-a mai efectuat minim un apel anterior la *222)

Actualizare:

La primul apel efectuat în ziua curentă la *222, Andreea (robotul Vodafone) solicită opțiunea pentru marketing…
Acest lucru se anulează cu tasta 2.

Prin urmare la primul apel la *222 codul care trebuie introdus pentru a ajunge la un operator uman, este:

Vodafone: *222 + 2 2 5 0 1

NU SUNTEM VODAFONE !!!
Oricăt de ilogic pare mesajul, am constat că este mare nevoie de el aici…
Website-ul oficial al Vodafone este www.vodafone.ro

110 mesaje despre “Vodafone – legătura cu un operator – relații cu clienții

        1. Bună ziua. Aș dori să iau
          legătura cu Pechet
          Lavinia.in legatura cu
          abonamentul vodafon.
          Multumesc
          Sun la numerile cu care am
          fost contactată.dar nu
          raspunde nimeni

      1. Bună ziua ! Mi sa inchis telf.desi eu am
        plătit azi am trimis si dovada plății si
        inca nu mi sa deschis păcat voiam să
        fiu client in continuare dar nu cred ca
        voi mai fi

    1. Buna as dori și eu să achizitionez un iPhone
      12 promax am abonamentul de 6 luni de zile
      și sunt bun plătitor ce avans ar trebui sa dau
      ?????

    1. Buna ziua a-si dori si eu cu un
      operator ..am niste intrebari va rog
      daca se poate sa ma sunați k nu
      reusesc sa vb cu nimeni..

    2. Nu știu care e Nr meu de telefon. Era.
      Teoretic 0727 585 897. Am umblat că
      blegul și nu știu care e Nr real de telefon
      Acum e nu știu care ,și nu pot fi sunat pe cel
      vechi. Pe internet. Pe site.ul dv. L-am.
      Zăpăcit. Numărul este al meu de buni ani.
      8.9 ani. M.am jucat. Am schimbat Nr.pe care
      l.am uitat. Că.n CARAGIALE. Și. Papa
      apeluri.

  1. doresc informatii despre contract
    cand expira
    daca exista posibilitatea diminuarii
    costurilor sant in situatia de a nu-l mai
    putea respecta

  2. bună ziua , am vrut să plătesc ultima factură de 45,49 ron dar nu am putut , vă rog să spuneți
    care este motivul

  3. Nu pot sa cred ca eu vin cu primul comentariu „la obiect”. MULTUMESC! Foarte util articolul. M-am chinuit foarte mult sa prind un om viu la serviciul clienti si abia cu ajutorul vostru am reusit.

      1. Buna,am o problema,era o oferta
        de vodafone si vreau sa refuz
        fiind ar fi foarte scump,si nu
        vreau sa prelungesc
        abonamentul,era vorba de un
        telefon,care nu merita sa
        prelungesc

  4. Buna ziua!Doresc sa primesc pe email o factura detaliata aferentta lunii aprilie 2020!Abonamentul este pe firma si
    sunt mai multe numere de telefon,la fiecare numar doresc detalii!

  5. Doresc sprijin tehnic pe acest telefon
    :0727191072
    Am incercat multiple modalitati de
    comunicare cu vodafon ,am si scris email si
    totul in zadar.
    In caz contrar trebuie sa rezileez contractul.

  6. Buna ziua . Am avut contract cu Firma UPC , pe data de 04. 05 . 2020, am incheiat un nou Contract cu Firma RDS-RCS , la ; TV, Energie Electrica , Net , Telefonie mobila , avand unele facilitati din partea firmei DIGI .Rog sa binevoiti ca incepand cu data de 04 . 05. 2030 , sa nu-mi mai emiteti vre-o Factura din partea Firmei Vodafon pe adresa mea din Orasul OTOPENI ; Fam . Matache Vasile , str. Floare de cais nr 11. Bl. B / 3-1 . Sc. 2 .Et 2 . Ap . 16. Jud . Ilfov , Va multumesc pentru intelegere !

  7. Sunteți de tot rasul aș zice multe dar de jumate de ceas sun si vb cu robotul ce aș vace dacă
    aș pute voua firma vodafon care este de CACAT

    1. dupa ce mesajul robotului (de la *222) ajunge la introducerea optiunilor tastati codurile de acces 2 5 0 1

      1. Bună ziua.
        Nu sunt client vodafone, cum
        pot vorbi direct cu un operator
        vdf? Am urmat sfatul dvs cu
        codul 2501 și mi-a închis
        apelul!!!!

        1. Dupa selectare optiunilor de marketing (2), asteptsati robotul sa ajunga la introducerea optiunilor „pana va rosti: creditul tau reincarcare……”. Acum, tastati 2, asteptati, tastati 5, asteptati, tastati 0, asteptati, tastati 1. De fiecare data asteptati pana robotul incepe sa vorbeasca apoi tastati pe rand succesiunea 2 5 0 1. Succes!

          1. Buna ziua am
            incarcat o cartela
            vodafone ma tinut 5
            zile si mia luat netu

      2. Din câte văd (adică aud, pe roboțica Andreiuța), nu mai este
        disponibil acest „trick” cu 2501, ieftin și el, dealtfel. La
        folosirea codului, marinimia celor de la Vodafone a decis ca
        este cel mai intelept sa iti inchida in nas, dupa ce la inceput
        Andreiuța ge asigura pe un ton mieros-robotic „sunt aici
        pentru a te ajuta”.

        Îmi displace maxim Vodafone, după ce se grăbesc să fie
        „prima companie de telefonie mobila cu 5G” în România din
        moment ce eu la țară am 4g pe alte rețele dar pe Vodafone
        nu am decat 3g(!?), după ce au implementat acea optiune a
        robotului de a trece automat pe consultant uman cand
        pronunti cuvantul „reziliere” in discutia cu Andreiuța (vai, ce
        mercantilism penibil !!!), după ce au pus acel anunt zilnic (!)
        la deschiderea meniului *100# cu privire la publicitate si
        optiuni de marketing cu care incearca sa bage pe gat
        oamenilor cu forta tot felul de tampenii inutile, anunt prin
        care trebuie sa treci neaparat cand ai o nevoie urgenta de
        rezolvat, si multe altele.

        Doamne multumesc ca nu am avut fatidica inspiratie de a
        face abonament la ei. Voi renunta urgent si la cartela de la
        ei, si voi sfatui (cu aceste detalii edificatoare) pe toti
        apropiatii si cei care – mi cer sfatul, sa faca la fel.

        1. Bună ziua.Am un
          abonament la d-voastră pe
          care doresc de mai mult
          timp sa-l închid și nu
          reușesc,deși am făcut și
          cerere. Eu în acest
          moment sunt stabilită în
          Anglia. Cum se poate
          rezolva ca să ajung la o
          finalitate cu rezilierea
          acestui abonament?

  8. Baga’me’as pula in box’ul vostru de mincinosi si
    tepari muisti !! Nu dati nimic bun inafara de
    dublurile pulii mele ! Sa va iau rețeaua si jocurile in
    pula de boschetari ce sunteți!!

  9. Un operator de la dvs. mi-a facut o noua oferta de contract pe numarul 0728942902. Am transmis emailul
    danciu_aurel1&yahoo.com. De atunci i-mi tot transmit sa dau accept la contract. Eu am incercat sa ii contactez dar
    nu am reusit. RUGAMINTEA este sa i-mi trimita raspunsul pentru a da acceptare contract pe emailul de mai sus,
    pentru ca la telefon nu am email. As dorii ca la noul contract sa primesc si un telefon.

  10. A-si dori si eu sa discut cu un operator sau
    consultant va rog daca se poate sa ma sune
    sunt client al dumneavoastră

  11. De ieri dimineață incerc sa iau legatura cu
    dumneavoastră..sunt client si imi doresc sa
    putem colabora in continuare..contractul de
    abonament va expira curând.. ..cum pot lua
    legatura cu un consultant.

  12. Doresc sa-mi confirmati ca abonatul Gavula
    Stere nr 0734702567 este la zi cu plata
    facturii.Eu Gavula Elena am platit factura
    emisa in 27 mai in 12 iunie 2020 dar nu am
    pus corect cod client 235500439!
    Astept un raspuns.
    Va multumesc!

  13. buna seara,ca intodeauna de cind ati preluat UPC tot necazuri am ,mentionez ca sint la zi cu
    platile dar surprizele neplacute tot continua,de la pasti incoace tot felu de intreruperi si
    probleme cu reteaua tv si internet,ati distrus reteaua facuta de UPC , care a fost printre cele
    mai bune pe piata,sinteti de tot risu,

  14. cea mai josnica companie din toate , sper sa duca dreacu

    Practic au creat imposibilitate de a lua legatura cu Relatii Clientii…penibil si rusine

  15. buna ziua,

    Am platit factura pe luna mai si mi-ati restrictionat accesul .
    Am apleta la *555 c/cost , mi-au promis rezolvarea situatiei, imediat dar din pacate au trecut deja 3 zile si nu s-a
    rezolvat nimic .
    Va rog frumos sa rezolvati situatia cat mai urgent astfel voi solicita rezilierea abonamentului.

  16. Buna ziua! Ma numesc Bran Mariana. Am platit factura Vodafone online (tel. mobil) pe data de 22.06.2020 dar am gresit si am platit-o in contul Vodafone telefonie fixa si tv. Se poate transfera plata in contul dvs corespunzator Vodafone sau ce se poate face pentru a se corecta eroarea ?

  17. Bună ziua. Am plătit online
    factura Vodafone și de azi
    dimineață tot confirm plata și
    nu îmi deschid telefoanele.

  18. Bună ziua mă numesc pomenea sunt clientul
    dvs. De 11 ani în data de 11 iunie am vb cu
    un operator care mi a făcut o ofertă dar în
    schimb acum când sa emis factura mai am
    trezit cu o suma imensa Cum intru în legaura
    cu un operator va rog

  19. Bună ziua vreau să vb cu un operator
    Vodafone nu reușesc să iau legătura ei
    sunați-mă urgent

    1. Bună ziua, din greșeală am achitat
      factura online de două ori, de doua
      ori 360 lei.Mai pot să-mi recuperez
      banii ?

  20. Buna seara mă numesc Gheorghe Mariana și
    am și eu rugămintea de a mi se da drumul la
    abonamentul care îl am sau daca se poate
    confirma plata abonamentului care tocmai
    am făcut-o mulțumesc.

  21. Bună ziua. Acum 4 zile am solicitat blocarea numărului din cauză că
    am pierdut telefonul. Între timp am găsit telefonul. Acum doresc
    deblocarea lui. Nu pot trece mai departe de Andreea și nu pot să
    finalizez convorbirea. Dacă ma poate suna un operator. Numărul
    este 0784223377.Multumesc.

  22. Buns ziua,
    Am fost notificat ca in data 24.08.2020, 06:40:20 am consumat un pachet de 10 SMS
    grupa1 international cu pretul 0,84 € fiecare.
    Nu am transmis nici un mesaj SMS in strainatate si nu am primit nici un raport privind
    numarul sau numele destinatarului respectivului pachet de 10 SMS-uri.
    Care este explicatia? Cum se rezolva situatia ?

  23. buna ziua.nu se mai poate intra in
    legătură cu operatorul vdf? apelul
    nu se direcționeaza către niciun
    nr.ba dimpotrivă la tasta nr 2 ți se
    închide.pur si simplu.îmi doresc
    un abonament nou
    personalizat.multumesc

    1. Bună as dori sa știu care este
      oferta la abonament în roaming
      minute, internet și care ar fi
      prețul abonamentului va
      mulțumesc

  24. Aș dori să vorbesc cu un operator dar nu reușesc deloc , probleme cu telefonia mobilă ,mai exsact sunt numere de
    telefon care nu mă pot suna ( număr inexistent ) vă rog aș dori remedierea problemei .

  25. Buna ziua
    Am fost client UPC.
    Ati preluat firma. Imediat ati dublat pretul
    abonamentului. Fara un contract semnat.
    Dupa care am predat tot echipamentul primit de la
    UPC. Si am platit tot ce am avut de platit.
    Neavand echipament nu mai consum nimic de la
    UPC-vodafon.
    Dar in continuare trimiteti facturi.
    Reclamatii telefonice nu pot sa fac la robotul
    vodafon.

  26. LOCUIESC IN PLOIESTI SI SUNT UN PROASPAT ABONAT LA FIRMA DUMNEAVOASTRA ( 2 LUNI ) SI PINA ACUM NU MI-A VENIT NICI O FACTURA SCRISA, NUMAI MESAJ PE TELEFON.
    VERIFICATI CE SE INTIMPLA. – MULTUMESC!

  27. Bună ziua. Am și eu o rugăminte
    la dumneavoastră, am fost la o
    sucursala Vodafone din Brașov
    sa închid abonamentul. Dar vreau
    sa știu dacă s-au închis ambele
    numere. Aștept răspunsul
    dumneavoastră.

  28. eu am platit abonamentul meu in valoare de 80 lei, iar colegii de abonament nu,iar nr. de tel. a fost restrictionat. Cum
    poate fi ridicata acesta restrictie ? am nevoie urgenta de telefon.

  29. AM ACHITAT ASEARĂ O FACTURĂ LA
    ABONAMENT VODAFONE SI NU IMI FACE
    CONFIRMAREA IMI ZICE SA ASTEPT 48 DE
    ORE PINA SE FACE CONFIRMAREA A SPUS
    ANGAJATA DE LA VODAFONE.

  30. Buna ziua
    Doresc sa fac o reclamatie sau o urmarire a unui nr de telefon care mi a furat banii de pe cardul revolut
    Va rog daca puteti sa ma ajutati cu acesta. 0730408877

  31. SUNTETI NISTE GUNOAIE .NU RASPUNDETI LA TEL,NU RESPECTATI PROGRAMUL LA MAGAZINE ETC.
    VODAFONE ROMANIA SUNTETI O ECHIPA DE CACAT

  32. Buna ziua, este ireal ce se intapla , doresc sa iau legatura cu un operator si nu reusesc…. cum pot face acet
    lucru???????? din cate vad aceasta problema este intampinata de toata lumea. Dv chiar nu va pasa de clienti sau care
    este treaba?

  33. Robotul Andreea, ghidul Vodafone e cel mai
    prost robot din România. Toate celelalte
    companii care folosesc acest tip de
    preluare a clienților, oferă și opțiunea
    Operator/Consultant. Aici, „înțelege” ca
    doresc sa vorbesc „cu un coleg” , dar sa
    ofer informații, și când le ofer, mi le spu e
    robotul, dar nu ce doresc, ci ce crede el. Ii
    spun ca nu are opțiunea și ca vreau un
    consultant, îmi spune sa merg la meniul d e
    opțiuni, dar nici acolo nu exista opțiunea s a
    contactez un consultant. Nu am pomenit un
    serviciu mai prost.. Cineva a srit niște etape
    la programarea robotului, și afectează grav
    relația operator(Vodafone RO) – client.

  34. Rusine sa va fie , nu poti contacta tel nici un orerator , in ciuda faptului ca sunt cu plata la zi primesc mesaje ca voi fi deconectat , am demonstrat cu mesjul de confirmare de la vODAFONE dar tb sa vin si cu un extras de la banca pt a demonstra aceasta plata . De kkt !!!!

  35. Doamne ,cand vad cati CRETINI sunt pe lumea asta ,mi-e frica sa mai ies pe strada..
    BA,99 % din comentatori NU ar trebui sa aiba dreptul la un telefon.De vot ,ce sa mai zic.De aia suntem unde
    suntem.Jalnic.Viitor de aur tara noastra are !

  36. Buna ziua, am reinoit contractul cu d.voastra ,telefonie ,cablu,internet ,telefonic ati spus ca pretul este 68 ron ,dar
    factura a venit 75 ron,abonamentul este pe numele tatalui meu,Radu Gheorghe ,nr.telef.0244486941,vreau sa stiu de
    unde provine diferenta sau de ce nu sunteti corecti?

  37. Doresc sa reziliez contractul,cod client 3274304-1.Am incercat sa trimit mesajul catre Vodafon dar este imposibil de
    realizat.

  38. Vodafone o companie intepenita in trecut.
    Activeaza cartelele in 7 zile de la semnarea
    contractului
    Contractul se semneaza cu pixul si se
    stampikeaza cu stampila. Ei nu stiu de
    semnatura electronica

  39. Vreau să reziliez contractul cu numărul
    aceasta.
    Aștept să mă sunați, am luat legătura cu
    operator vodafon și mi se spune că voi fi
    sunata .CÂND
    Am cerere depusă de pe 2 IULIE cât trebuie
    să aștept.

  40. BUNA ZIUA , DE CE VA BATETI JOC DE MINE , ATI TRIMIS FACTURA DE PLATA PE DATA DE 17.07.21 , SI
    AZI ESTE IN 13.08.21 , EU PRIMESC PENSIA PANA PE 20.08.21 , MIAS BLOCAT TELEFONUL LA CONVORBIRI
    , DE CE , CA SANT CORECT , AM O SINGURA PENSIE DE 1300 LEI , NU AM ALT VENIT , NU AM FAMILIE
    CA AU MURIT , DORESC SA MA DEBLOCATI URGENT , SA IMI INTRA PENSIA PE CARD , SI PLATESC ,
    SANTETI NISTE NENOROCITI , EU MAI MULT STAU IN SPITAL , NU POT SA DAU UN TELEFON , SA IMI
    ADUCA MEDICAMENTELE DE BUCURESTI CA SANT BLOCAT , SA FITI BLESTEMATI , CA VA BATETI JOC DE
    MINE .

  41. Buna ziua am plătit abonamentul pe 31/08/2021
    dar încă nu s-a deschis cartela cu serviciile
    necesare…date mobile si minute.va rog sa îmi
    spuneți dece…ma aflu în străinătate Grecia și
    am.activat roaming.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *