EnglishFrenchGermanItalianRomanianSpanish

Vodafone – legătura cu un operator – relații cu clienții

Pe scurt, legătura cu un operator relații clienți Vodafone a devenit aproape imposibilă (cei care au încercat acest lucru au constatat asta). Astfel după introducerea apelului cu taxă la *555, comunicarea în mod gratuit, la numărul *222, cu operatorii Vodafone a devenit „greoaie”.

Comunicarea cu operatorii Vodafone este posibilă astfel:

  • – după apelarea *222;
  • – ascultarea robotului Andreea, în momentul în care se pot selecta (tasta) opțiunile acestuia;
  • – se introduce codul scurt 2501 și robotul va direcționa apelul către un operator.

Vodafone: *222 + 2 5 0 1

37 mesaje despre “Vodafone – legătura cu un operator – relații cu clienții

    1. Buna ziua a-si dori si eu cu un
      operator ..am niste intrebari va rog
      daca se poate sa ma sunați k nu
      reusesc sa vb cu nimeni..

  1. doresc informatii despre contract
    cand expira
    daca exista posibilitatea diminuarii
    costurilor sant in situatia de a nu-l mai
    putea respecta

  2. bună ziua , am vrut să plătesc ultima factură de 45,49 ron dar nu am putut , vă rog să spuneți
    care este motivul

  3. Nu pot sa cred ca eu vin cu primul comentariu „la obiect”. MULTUMESC! Foarte util articolul. M-am chinuit foarte mult sa prind un om viu la serviciul clienti si abia cu ajutorul vostru am reusit.

  4. Buna ziua!Doresc sa primesc pe email o factura detaliata aferentta lunii aprilie 2020!Abonamentul este pe firma si
    sunt mai multe numere de telefon,la fiecare numar doresc detalii!

  5. Doresc sprijin tehnic pe acest telefon
    :0727191072
    Am incercat multiple modalitati de
    comunicare cu vodafon ,am si scris email si
    totul in zadar.
    In caz contrar trebuie sa rezileez contractul.

  6. Buna ziua . Am avut contract cu Firma UPC , pe data de 04. 05 . 2020, am incheiat un nou Contract cu Firma RDS-RCS , la ; TV, Energie Electrica , Net , Telefonie mobila , avand unele facilitati din partea firmei DIGI .Rog sa binevoiti ca incepand cu data de 04 . 05. 2030 , sa nu-mi mai emiteti vre-o Factura din partea Firmei Vodafon pe adresa mea din Orasul OTOPENI ; Fam . Matache Vasile , str. Floare de cais nr 11. Bl. B / 3-1 . Sc. 2 .Et 2 . Ap . 16. Jud . Ilfov , Va multumesc pentru intelegere !

  7. Sunteți de tot rasul aș zice multe dar de jumate de ceas sun si vb cu robotul ce aș vace dacă
    aș pute voua firma vodafon care este de CACAT

      1. Bună ziua.
        Nu sunt client vodafone, cum
        pot vorbi direct cu un operator
        vdf? Am urmat sfatul dvs cu
        codul 2501 și mi-a închis
        apelul!!!!

        1. Dupa selectare optiunilor de marketing (2), asteptsati robotul sa ajunga la introducerea optiunilor „pana va rosti: creditul tau reincarcare……”. Acum, tastati 2, asteptati, tastati 5, asteptati, tastati 0, asteptati, tastati 1. De fiecare data asteptati pana robotul incepe sa vorbeasca apoi tastati pe rand succesiunea 2 5 0 1. Succes!

  8. Baga’me’as pula in box’ul vostru de mincinosi si
    tepari muisti !! Nu dati nimic bun inafara de
    dublurile pulii mele ! Sa va iau rețeaua si jocurile in
    pula de boschetari ce sunteți!!

  9. Un operator de la dvs. mi-a facut o noua oferta de contract pe numarul 0728942902. Am transmis emailul
    danciu_aurel1&yahoo.com. De atunci i-mi tot transmit sa dau accept la contract. Eu am incercat sa ii contactez dar
    nu am reusit. RUGAMINTEA este sa i-mi trimita raspunsul pentru a da acceptare contract pe emailul de mai sus,
    pentru ca la telefon nu am email. As dorii ca la noul contract sa primesc si un telefon.

  10. A-si dori si eu sa discut cu un operator sau
    consultant va rog daca se poate sa ma sune
    sunt client al dumneavoastră

  11. De ieri dimineață incerc sa iau legatura cu
    dumneavoastră..sunt client si imi doresc sa
    putem colabora in continuare..contractul de
    abonament va expira curând.. ..cum pot lua
    legatura cu un consultant.

  12. Doresc sa-mi confirmati ca abonatul Gavula
    Stere nr 0734702567 este la zi cu plata
    facturii.Eu Gavula Elena am platit factura
    emisa in 27 mai in 12 iunie 2020 dar nu am
    pus corect cod client 235500439!
    Astept un raspuns.
    Va multumesc!

  13. buna seara,ca intodeauna de cind ati preluat UPC tot necazuri am ,mentionez ca sint la zi cu
    platile dar surprizele neplacute tot continua,de la pasti incoace tot felu de intreruperi si
    probleme cu reteaua tv si internet,ati distrus reteaua facuta de UPC , care a fost printre cele
    mai bune pe piata,sinteti de tot risu,

  14. cea mai josnica companie din toate , sper sa duca dreacu

    Practic au creat imposibilitate de a lua legatura cu Relatii Clientii…penibil si rusine

  15. buna ziua,

    Am platit factura pe luna mai si mi-ati restrictionat accesul .
    Am apleta la *555 c/cost , mi-au promis rezolvarea situatiei, imediat dar din pacate au trecut deja 3 zile si nu s-a
    rezolvat nimic .
    Va rog frumos sa rezolvati situatia cat mai urgent astfel voi solicita rezilierea abonamentului.

  16. Buna ziua! Ma numesc Bran Mariana. Am platit factura Vodafone online (tel. mobil) pe data de 22.06.2020 dar am gresit si am platit-o in contul Vodafone telefonie fixa si tv. Se poate transfera plata in contul dvs corespunzator Vodafone sau ce se poate face pentru a se corecta eroarea ?

  17. Bună ziua. Am plătit online
    factura Vodafone și de azi
    dimineață tot confirm plata și
    nu îmi deschid telefoanele.

  18. Bună ziua mă numesc pomenea sunt clientul
    dvs. De 11 ani în data de 11 iunie am vb cu
    un operator care mi a făcut o ofertă dar în
    schimb acum când sa emis factura mai am
    trezit cu o suma imensa Cum intru în legaura
    cu un operator va rog

  19. Bună ziua vreau să vb cu un operator
    Vodafone nu reușesc să iau legătura ei
    sunați-mă urgent

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *