Vodafone – legătura cu un operator – relații cu clienții

ACTUALIZARE AICI !!!

Pe scurt, legătura cu un operator relații clienți Vodafone a devenit aproape imposibilă (cei care au încercat acest lucru au constatat asta). Astfel după introducerea apelului cu taxă la *555, comunicarea în mod gratuit, la numărul *222, cu operatorii Vodafone a devenit „greoaie”.

Comunicarea cu operatorii Vodafone este posibilă astfel:

  • – după apelarea *222;
  • – ascultarea robotului Andreea, în momentul în care se pot selecta (tasta) opțiunile acestuia;
  • – se introduce codul scurt 2501 și robotul va direcționa apelul către un operator.

Vodafone: *222 + 2 5 0 1 (valabil dacă în ziua curentă s-a mai efectuat minim un apel la *222)

La primul apel efectuat în ziua curentă la *222, Andreea (robotul Vodafone) solicită opțiunea pentru marketing…
Acest lucru se anulează cu tasta 2.

Prin urmare la primul apel la *222 codul care trebuie introdus pentru a ajunge la un operator uman, este:

Vodafone: *222 + 2 2 5 0 1

NU SUNTEM VODAFONE !!!
Oricăt de ilogic pare mesajul, este mare nevoie de el aici…
Website-ul oficial al Vodafone este www.vodafone.ro

215 mesaje despre “Vodafone – legătura cu un operator – relații cu clienții

  1. Să vă fie ruşine pentru faptul că angajaţi numai lepre in cadrul companiei voastre, în special nişte deşeuri toxice ale vieţii cum e scheletul ăla carbonizat de Alexandru Dobrin. Un căcănar şi un bulangiu retardat care vorbeşte urât cu proprii clienţi în prorpria lor casă. De asta este el plătit de fapt? Pentru asta a fost numit el acolo în funcţie? Cine îi dă lui dreptul să jignească şi să judece clienţii în propria lor casă? De aia s-a ales praful de toată ţara asta. Din cauza faptului că sunt puse nişte scursuri de genul lui Alexandru Dobrin în nişte funcţii cu care n-au nici o legătură. O scârbă de om, foarte recalcitrant şi neprietenos. Aşa scrie în contractul lui de muncă că trebuie să se comporte cu clienţii?

  2. Ma intreb cum poate supravietui o companie ca si Vodafone in Romania. Erori in sistemul informatic sunt prezente la tot pasul. Este imposibil de rezolvat orice fel de eroare a serviciilor companiei, inclusiv cele de facturare. Singurul canal de comunicatie este email. Raspunsul la sesizarile prin email se reduce la un mesaj automat oferind un numar de inregistrare al sesizarii si promisiunea ca un agent „te va contacta”. Nimic insa nu se intimpla.
    Este imposibil sa contactez din strainatate telefonic un agent Vodafone. Interfata Tobi este jenant de puerila si nefunctionala. Ma intreb daca nu exista in Romania un organism guvernamemtal care sa protejeze consumatorii de comapnii care desconsidera clientii si ofera servicii necorespunzatoare. Este imposibil sa afli cine este CEO-ul sucursalei Vodafone din Romania, sau sa te adresezi unui factor de decizie din conducerea sucursalei Vodafone RO.

  3. Buna ziua, am primit un mesaj ciudat de la Vodafone ca „La data de 2024-01-14 ai consumat 1 pachet de 10 SMS grupa 1 international cu pretul de 0.84 euro fiecare. Te informam ca fiecare pachet suplimentar este 0.84 euro.”
    Dar nu stiu de unde au scos datele astea inventate! Nu am avut avut nicio convorbire pe international! Am sunat si la 222, dar nu este niciun operator uman! Este doar robotul Vodafone!
    Bataie de joc fata de clienti! De ce nu se (auto)sesizeaza ANPC?????

    1. A patit si colegul meu, probabil ai Iphone, si operatorul a spus ca din cand in cand se conecteaza la centru de
      mesaje din Anglia de aceea acest cost suplimentar.

  4. Cum aș putea să obțin factura VDF613241303/2024 | 08 dec. – 07 ian. Cod client 272299720 pe care am plătit-o dar n-o pot descărca? Poate mi-o trimiteți căci am optat pentru factura electronică dar nu știu de ce VODAFONE uită să o trimită. Acest lucru nu este normal. Clientul trebuie să aibă acces la datele facturii.

  5. Cea mai spurcata companie este Vodafone. In decursul anilor, de cate ori am dorit sa vb cu un operator nu am reusit, raspunde un rahat de robot care mai rau te ameteste, nu te directioneaza unde trebuie, totul e facut in bataie de joc. Rusine sa va fie!

    1. Corect, mai rau te iau la rost dispecerii si iti inchid telefonul in nas, asa oameni trebuie tinut acolo parca ei is patronii si ei imi platesc facturile la zi.

  6. Vodafone – legătura cu un operator – relații cu clienții (abonament):

    Noul numar scurt pentru a intra in legatura cu un operator Vodafone:
    Vodafone: *222 + 1 + rostiti „legatura operator” + 4 + 5 + 1

  7. FUGITI DE HOTII DE LA VODAFONE!!
    SUNT CEA MAI REA COMPANIE DIN ROMANIA!
    NU POTI SA IEI LEGATURA CU NIMENI PENTRU HOTIE SAU RECLAMATII.
    TRIMITI MAIL ATÂT!!!
    DE ASTA OPERATORII DIN AGENTII FURA SI ISI BAT JOC DE CLIENTI CA NIMENI NU LE POATE FACE NIMIC!!!

    1. Am primit o factura de 900 lei pentru trei telefoane, date de la aeroport in UK London.
      Nu reușesc să vorbesc cu un operator.

      1. Am făcut un 2 abonamente de 35 de lei în iunie și de atunci îmi vine ba 90 ba 80 de lei, factura, niciodată 70 cum s-a stabilit costul abonamentului. Dacă vrei sa cauți sa te lămurească cineva, vorbește cu robotii ori cu un incult de angajat de al lor. Mi-e scârbă de rețeaua asta și nu știu cum sa scap de ei.

  8. Ceaaaa mai de necalitate rețea posibilă din România! In fiecare lună îmi bagă la factura cate 30-40 de lei in plus pentru nimic….
    Cum se poate așa ceva. Și sa iau legătura cu ei sa îmi explice de ce nu pot ca intervine Andreea.
    …. Este imposibil sa iei legătura cu un operator … jalnica rețea de telefonie și numai zic de cablu + internet … numai am cuvinte

    1. DA,au ajuns cea mai jalnica retea de telefonie, pun bani in plus la factura nu stiu din ce motiv, nu poti lua legatura cu operatori la *222,
      trebuie mers la magazin personal oare?
      Am sunat si la *555 care se taxeaza cu 1.25 euro si m-au lasat balta, mi-a raspuns cineva, mi-a cerut ultimele 4 cifre din cnp si nu mia mai vorbit nimeni, pana a intervenit acelasi robot si nu mi a raspuns nimeni la intrebare, pana sa inchis, nu am cuvinte…

      1. Degeaba mergi in magazinele lor, au angajati care parca vin direct de la taraba din piata, prosti, rau voitori si obraznici. Nu mai departe de ieri sefa unui magazin din bucuresti m-a facut isterica in timp ce tipa la mine.
        Venisem sa spun ca am reincarcat pe 30 si pe doi nu mai am credit desi nu am sunat pe nimeni.
        Tovarasa MIHAELA STAN e persoana.

    2. Am pierdut mai toată ziua ca sa pot lua legătura cu un operator uman.
      Dupa descrierea defecțiunii mi se spune ca trimit echipa pe banii mei.
      Cum se poate asa ceva??În cazul în care îmi vor face asta,voi anula toate abonamentele familiei și voi trece la Oringe.Nu este defect tv.,pur și simplu nu ma descurc cu tehnica,ei trebuie sa verifice și sa facă setările necesare și nu pe banii mei.

  9. Am încărcat cartela de telefon de 3 ori de pe aplicația my vodafon al telefonului și mi-a luat bani dar minutele din oferta de 5 euro….încerc sa iau legătura cu ei dar îmi răspunde robotul ?

  10. Tare mesajul ala cu nu suntem Vodafone, dar după ce am citit comentariile de mai sus, am inteles perfect 🙂
    Unii sunt prăjiți rau de tot….

    1. Nu mai pot lua legătura cu niciun operator, am vrut să văd și eu desfășurător al facturii, au băgat un robot care nu m-a lămurit cu nimic

  11. Un sistem foarte prost la Vodafone si nu numai…,ei cand au nevoie te suna direct pe numarul tau dar cand tu ai nevoie de ei, e foarte complicat si necesita multa rabdare.

          1. Începând cu 1 ianuarie voi renunță la 5 abonamente din următoarele cauze:
            – Nu imi trimiteti facturile pentru mine si Sofronie Rodica (mama).
            – Am luat legătura foarte greu cu un consultant – deși am cerut echipa pentru reinstalare cartela și funcționare blocata a programelor, am
            fost informata ca echipa se v-a deplasa pe banii mei (50 lei deplasarea plus factura pentru remedierea disfunctionalitatilor).
            – Acces greoi la un consultant.

      1. Am activat roamingul pentru 10€ si pentru 3 saptamani vine factura de 400 lei. Niste nesimntiti nici macar nu raspund la urgente

  12. am reziliat contractul din septembrie 2022 dar ma suna mereu pentru achitarea facturilor.am primit mesaj de la ei ca incepand cu data de …se reziliaza, am predat echipamentul dar nimic. cu operatorul…numai robotul andreea. trebuie sa facem ceva…protectia consumatorului?

    1. Salut.Am sunat azi la multe numere de telefon Vodafone fiindcă vreau să închei contractul tv cablu din Romania eu locuind în afara țării.Am vorbit cu andreea dar nici un rezultat. I-am scris msj.asistentului toby dar la fel nici o soluționare.Cred că va trebui să fac plângere la protecția consumatorilor. Sunt dezamăgit de Vodafone!

      1. ATENTIE
        Sunati la 0372 022 222 – parcurgeti pasii doriti, dar dupa pasul cu introducerea codului de client vine
        prima CAPCANA. Robotul va cere 1 pentru reascultare si 9 ca sa mergi la meniul anterior. Ca sa
        confirmi ca ai introdus corect codul, trebuie sa astepti 10 secunde. Asa ei inteleg ca tu esti de acord si
        tu treci in felul asta de prima CAPCANA.
        Dupa asta, vine a doua CAPCANA, cand iti spune cat ai de platit si iti cere sa 1 confirmi plata, 2 sa
        amani plata (ei stiu sigur ca tu nu pentru asta ai ajuns atat de departe pe fir, dar ai rabdare). Asa ca aici
        mai trebuie sa astepti inca 10-15 secunde (dupa ce iti da optiunile), ca sa treci la meniul urmator, cel cu
        REZILIERE CONTRACT… etc.
        Dupa ce ai trecut de cele 2 CAPCANE, poti sa intri in contact cu un operator si sa le spui problema ta…
        sau a lor.
        O zi buna

          1. Cum pot vb cu un
            operator Vodafone?
            Răspunde numai robotul
            Andreea,.

      2. Odata la 2 luni factura mamei mele nu imi este trimisa pe email asa cum am stabilit și pierd timp sa le atrag atenția.Incompetenta, dezi nteres fata de abonat, nu respecta înțelegerile.

  13. Nu pot sa cred ca eu vin cu primul comentariu „la obiect”. MULTUMESC! Foarte util articolul. M-am chinuit foarte mult sa prind un om viu la serviciul clienti si abia cu ajutorul vostru am reusit.

    1. Urgent vreau sa discut cu un operator… incerc de foarte mult timp si nu reusesc, este vorba despre factură, va rog 0724085447 nr meu de contact

      Multumesc!

  14. Va rog sa-mi trimiteti factura pt. Fix, TV si internet, Ganja Ion, la adresa ionganja@yahoo.com.
    Tel.0721422440
    Nu stiu de ce pe aceasta trebuie s-o cer in fiecare luna. Factura de abonament la mobil o
    primesc. Multumesc!

  15. Buna ziua am nevoie de ajutorul dumneavoastră am plecat în germania și nu mi-am activat romingul pe cartela Vodafone puteți să îmi activați romingul nu pot vb cu familia deloc că nu am semnal va rog din suflet acesta e Nr de tel 0799594443

  16. Buna seara vreau sa iau și eu legătura cu un operator cu fac un prieten vrea sa activeze roming pe cartela și nu merge cu fac sa iau legătura cu voi că nu merge

  17. Nu va suparati. Ce faceti voi nici UPC nu a facut asa ceva. De saptamani nu merge cum trebuie imaginea de la televiziune. Am sunat dar nu raspunde nimeni. Un film nu poti sa vizionezi. Imaginea scartaie se intrerupe. Am vrut sa iau legatura cu un operator dar toti sunt ocupati. Platim degeaba abonamentul. Nu vorbesc de o zi sau doua ci saptamani inregi.

  18. Bună.. sunt pe retea Orange cartela și as dori sa ma transfer cu același nr de telefon la Vodafone cartela liber .se poate?aveți oferte mai bune și un semnal excelent

    1. Sunt iște hoți, plătești facturi și ei
      spun ca de fapt nu au ajuns banii la ei,
      ii urăsc, numai probleme mi
      au creeat

      1. Sunt intr adevăr niște jeguri cei care „conduc” aceasta rețea.
        Am și eu probleme, as face orice sa scap de râile astea de la Vodafone.

  19. Buna ziua,

    Va rog, sa sune un operator la 0727042120, este o persoana cu nevoi speciale, a incarcat telefonul in 28.05.2022 cu 5 euro, astazi 30.05.2022 tot cu 5 euro, va rog sa o ajutati sa isi activeze optiunea. Numele ei este Petcu Zinca.

    Multumesc anticipat,
    Anisoara.

  20. Domnii/Doamnele de la Gno.ro NU SUNT VODAFONE. Nu va mai dati detalii personale, nr de factura sau numere de telefon pe aceasta pagina ca nu au cum sa va ajute. Acest articol a fost scris in speranta ca va va fi de ajutor informatia, dar EI NU sunt Vodafone si nu lucreaza cu Vodafone.
    Riscati sa fiti pacaliti de oameni rauvoitori care va vor tepui si va vor lua bani chiar cu voia voastra.
    Sunati la Vodafone sau mergeti in magazinele fizice. Nu va mai oferiti datele personale pe gratis pe internet.

  21. Sa-ti dea D-zeu sanatate ca fara articolul tau nu cred ca ajungeam in viata asta la operator! Multumiri maxime 🙂
    Also, comentariile sunt halucinante, aparent lumea chiar NU intelege ca aici NU e Vodafone :))

  22. Vodafone – legătura cu un operator – relații cu clienții

    Noul numar scurt pentru a intra in legatura cu un operator Vodafone:
    Vodafone: *222 + 1 2 2 5 5 (valabil dacă în ziua curentă NU s-a mai efectuat minim un apel la *222)
    Vodafone: *222 + 1 2 5 5 (valabil dacă în ziua curentă s-a mai efectuat minim un apel la *222)

  23. Bună, am unele neclaritati la plata facturilor latelefonie fixă, internet și tv.începând cu luna octombrie 2021.Am efectuat următoarele plăți:
    -29.10.2021 – 63 lei,
    -25.11.2021 – 63 lei,
    -22.12.2021 – 65 lei,
    -04.01.2022 – 63 lei,
    -20.01.2022 – 63 lei,
    -21.02.2022 – 63 lei,
    -20.03.2022 – 63 lei.
    Plati confirmate prin email în fiecare lună, iar prin extrasul de cont de la banca unde am contul apar transferați către wodafon. De unde apar diferențele?
    Rog răspuns urgent. Nu voi plati nici o factură până la rezolvarea cazului, cu riscul de a suporta toate consecințele.

    1. Sub nicio forma la Vodafone, plătești facturi și te trezești cu telefonul închis ca nu l-ai plătit!!!

  24. Am primit o factura de la firma voastra pe numele SCOALA GIMNAZIALA LUCIAN BLAGA, JIBOU, JUDETUL SALAJ.
    Noi nu avem contract cu voi!!!!!
    Va rugam sa faceti factura storno!!!!

  25. Buna ziua, vreau sa mi se activeze la abonament optiunea de trimitere sms. nr de telefon . Va scriu pe aceasta cale deoarece de zile intregi tot sun la vodagone sa pot vorbi cu un consultant uman dar nu mi se face legatura cu niciunul.Intra doar tobotul Andreea si nu pot rezolva ce ma intereseaza fin optiunile robotului.

  26. Ma interesează dacă poate cineva din shop-
    ul dvs sa îmi instaleze pe noul meu telefon
    (Huawei p40 lițe) Google Play

  27. Va rog sa imi spuneti ce inseamna „servicii utilizate” inscrise pe Factura de plata din luna trecuta ? Pentru ca in sfarsit m-a ajutat cineva cunoscator sa intru si sa vad factura. Imi puteti scrie pe email. Ma ajutati ca sa inteleg despre ce este vorba ? Multumesc.

  28. VODAFONE !?!
    Bunaaa… asteptam sa imi trimiteti factura de plata detaliata on-line pe email sau in plic !
    Este posibil ? Eu am rabdare si astept factura pentru telefonie mobila abonament, de la VODAFONE, pentru ca facturile detaliate pe luna trecuta si luna in curs mi-au fost trimise imediat pe email, de echipa de la UPC si sunt corecte. Factura de la VODAFONE cu datele corespunzatoare nu a aparut inca. Trebuie sa imi aduceti justificari corecte pentru suma de 140 lei in plus adaugata la abonament. Este o situatie delicata. Haideti sa o rezolvam impreuna. Daca ma sunati pe mobil, desi a fost restrictionat, va rog lasati sa sune mai mult ca sa pot ajunge la telefon, pentru ca ma deplasez cu mare greutate.
    De nu voi renunta la abonament. Si se pare ca nu voi fi singura… in astfel de momente.
    Florentina Diaconescu

  29. Buna seara VODAFONE !
    Confirm primirea facturii pentru Serviciile FIXE si TV. Multumesc !!

    As dori sa imi trimiteti si factura pentru Serviciu mobil la VODAFONE. Eventual si cu explicati cu privire la suma in plus de 140 lei. Eventual si datele de contact ale celui care revendica aceasta suma, pe care eu nu o cunosc. M-ati ajuta ca sa lamuresc lucrurile. Nu pot accepta plati facute oricui le revendica, fara sa mi se arate motivele obiective.
    Nu doresc sa fiu victima unor inselatorii, iar VODAFONE sa fie la mijloc, neavand nici o legatura. VODAFONE isi ocroteste abonatii, dand dovada de seriozitate in tot ce face. Daca se lamuresc lucrurile, voi achita tot ceea ce imi revine in mod corect.
    Astept factura pentru telefonul mobil
    Florentina Diaconescu, 0736123260, Constanta

  30. Buna ziua VODAFONE ! Am o rugaminte, de a ma contacta un operator, pentru a ma lamuri de ce la factura de la telefonie din 23.10.2021 cu seria 470427039 si cod client 236337296 apare de plata suma de 205,07 lei. Pe langa plata abonamentului lunar de 65 lei, imi apare in plus suma de 140 lei de plata. As vrea sa mi sa spuna daca VODAFONE imi pretinde aceasta suma, sau cine este persoana fizica sau juridica, firma care imi pretinde aceasta suma enorma, fata de care solicit datele de contact al acesteia. Imi doresc sa ii contactez si sa lamuresc aceasta problema. Vreau sa stiu ce reprezinta suma de 140 lei… poate este mai putin, poate este o gresala… V-am contactat telefonic si imi raspunde robotul… dar nu m-a contactat nici un operator. Mi-ati restrictionat telefonul mobil pentru neplata, desi abonamentul l-am platit la zi, ramanand diferenta de plata pentru care am solicitat detalii… si nu va mai pot contacta, Va este asa de greu ca sa ma contactati prin intermediul unui operator !?! Dupa clarificarea situatiei, inteleg sa achit sumele ramase datorate… sau mi se vor anula, dupa caz.
    Dar nici nu pot accepta orice pretentie de a le plati, pana nu cunosc despre ce persoana este vorba, motivul, prestatia lor, conditiile, etc.
    Astept un raspuns de la VODAFONE prin operator.
    Sa ma iertati, dar nu doresc sa am parte de o „dictatura a robotilor” !
    Florentina Diaconescu, 0736123260. din Constanta.

  31. Buna ziua VODAFONE ! Am o rugaminte, de a ma contacta un operator, pentru a ma lamuri de ce la factura de la telefonie din 23.10.2021 cu seria 470427039 si cod client 236337296 apare de plata suma de 205,07 lei. Pe langa plata abonamentului lunar de 65 lei, imi apare in plus suma de 140 lei de plata.
    As vrea sa mi sa spuna daca VODAFONE imi pretinde aceasta suma, sau cine este persoana fizica sau juridica, firma care imi pretinde aceasta suma enorma, fata de care solicit datele de contact al acesteia.
    Imi doresc sa ii contactez si sa lamuresc aceasta problema.
    Vreau sa stiu ce reprezinta suma de 140 lei… poate este mai putin, poate este o gresala…
    V-am contactat telefonic si imi raspunde robotul… dar nu m-a contactat nici un operator. Mi-ati restrictionat telefonul mobil pentru neplata, desi abonamentul l-am platit la zi, ramanand diferenta de plata pentru care am solicitat detalii… si nu va mai pot contacta,
    Va este asa de greu ca sa ma contactati prin intermediul unui operator !?!
    Dupa clarificarea situatiei, inteleg sa achit sumele ramase datorate… sau mi se vor anula, dupa caz.
    Astept un raspuns de la VODAFONE prin operator.
    Sa ma iertati, dar nu doresc sa am parte de o „dictatura a robotilor” !

    Florentina Diaconescu, 0736123260. din Constanta.

  32. Buna ziua am plătit abonamentul pe 31/08/2021
    dar încă nu s-a deschis cartela cu serviciile
    necesare…date mobile si minute.va rog sa îmi
    spuneți dece…ma aflu în străinătate Grecia și
    am.activat roaming.

  33. BUNA ZIUA , DE CE VA BATETI JOC DE MINE , ATI TRIMIS FACTURA DE PLATA PE DATA DE 17.07.21 , SI
    AZI ESTE IN 13.08.21 , EU PRIMESC PENSIA PANA PE 20.08.21 , MIAS BLOCAT TELEFONUL LA CONVORBIRI
    , DE CE , CA SANT CORECT , AM O SINGURA PENSIE DE 1300 LEI , NU AM ALT VENIT , NU AM FAMILIE
    CA AU MURIT , DORESC SA MA DEBLOCATI URGENT , SA IMI INTRA PENSIA PE CARD , SI PLATESC ,
    SANTETI NISTE NENOROCITI , EU MAI MULT STAU IN SPITAL , NU POT SA DAU UN TELEFON , SA IMI
    ADUCA MEDICAMENTELE DE BUCURESTI CA SANT BLOCAT , SA FITI BLESTEMATI , CA VA BATETI JOC DE
    MINE .

    1. Sunt niște profitori, la fel pățesc și eu.
      Profitori, vor doar bani! Sa le fie rușine.
      Își bat joc de oameni!

  34. Vreau să reziliez contractul cu numărul aceasta.
    Aștept să mă sunați, am luat legătura cu operator vodafon și mi se spune că voi fi sunata. CÂND Am cerere depusă de pe 2 IULIE cât trebuie să aștept.

  35. Vodafone o companie intepenita in trecut.
    Activeaza cartelele in 7 zile de la semnarea contractului
    Contractul se semneaza cu pixul si se stampikeaza cu stampila. Ei nu stiu de semnatura electronica

  36. Doresc sa reziliez contractul,cod client 3274304-1.Am incercat sa trimit mesajul catre Vodafon dar este imposibil de
    realizat.

  37. Buna ziua, am reinoit contractul cu d.voastra ,telefonie ,cablu,internet ,telefonic ati spus ca pretul este 68 ron ,dar
    factura a venit 75 ron,abonamentul este pe numele tatalui meu,Radu Gheorghe ,nr.telef.0244486941,vreau sa stiu de
    unde provine diferenta sau de ce nu sunteti corecti?

  38. Doamne ,cand vad cati CRETINI sunt pe lumea asta ,mi-e frica sa mai ies pe strada..
    BA,99 % din comentatori NU ar trebui sa aiba dreptul la un telefon.De vot ,ce sa mai zic.De aia suntem unde
    suntem.Jalnic.Viitor de aur tara noastra are !

  39. Rusine sa va fie , nu poti contacta tel nici un orerator , in ciuda faptului ca sunt cu plata la zi primesc mesaje ca voi fi deconectat , am demonstrat cu mesjul de confirmare de la vODAFONE dar tb sa vin si cu un extras de la banca pt a demonstra aceasta plata . De kkt !!!!

  40. Robotul Andreea, ghidul Vodafone e cel mai
    prost robot din România. Toate celelalte
    companii care folosesc acest tip de
    preluare a clienților, oferă și opțiunea
    Operator/Consultant. Aici, „înțelege” ca
    doresc sa vorbesc „cu un coleg” , dar sa
    ofer informații, și când le ofer, mi le spu e
    robotul, dar nu ce doresc, ci ce crede el. Ii
    spun ca nu are opțiunea și ca vreau un
    consultant, îmi spune sa merg la meniul d e
    opțiuni, dar nici acolo nu exista opțiunea s a
    contactez un consultant. Nu am pomenit un
    serviciu mai prost.. Cineva a srit niște etape
    la programarea robotului, și afectează grav
    relația operator(Vodafone RO) – client.

  41. Buna ziua, este ireal ce se intapla , doresc sa iau legatura cu un operator si nu reusesc…. cum pot face acet
    lucru???????? din cate vad aceasta problema este intampinata de toata lumea. Dv chiar nu va pasa de clienti sau care
    este treaba?

  42. SUNTETI NISTE GUNOAIE .NU RASPUNDETI LA TEL,NU RESPECTATI PROGRAMUL LA MAGAZINE ETC.
    VODAFONE ROMANIA SUNTETI O ECHIPA DE CACAT

  43. Buna ziua
    Doresc sa fac o reclamatie sau o urmarire a unui nr de telefon care mi a furat banii de pe cardul revolut
    Va rog daca puteti sa ma ajutati cu acesta. 0730408877

  44. AM ACHITAT ASEARĂ O FACTURĂ LA
    ABONAMENT VODAFONE SI NU IMI FACE
    CONFIRMAREA IMI ZICE SA ASTEPT 48 DE
    ORE PINA SE FACE CONFIRMAREA A SPUS
    ANGAJATA DE LA VODAFONE.

  45. eu am platit abonamentul meu in valoare de 80 lei, iar colegii de abonament nu,iar nr. de tel. a fost restrictionat. Cum
    poate fi ridicata acesta restrictie ? am nevoie urgenta de telefon.

  46. Bună ziua. Am și eu o rugăminte
    la dumneavoastră, am fost la o
    sucursala Vodafone din Brașov
    sa închid abonamentul. Dar vreau
    sa știu dacă s-au închis ambele
    numere. Aștept răspunsul
    dumneavoastră.

  47. LOCUIESC IN PLOIESTI SI SUNT UN PROASPAT ABONAT LA FIRMA DUMNEAVOASTRA ( 2 LUNI ) SI PINA ACUM NU MI-A VENIT NICI O FACTURA SCRISA, NUMAI MESAJ PE TELEFON.
    VERIFICATI CE SE INTIMPLA. – MULTUMESC!

  48. Buna ziua
    Am fost client UPC.
    Ati preluat firma. Imediat ati dublat pretul
    abonamentului. Fara un contract semnat.
    Dupa care am predat tot echipamentul primit de la
    UPC. Si am platit tot ce am avut de platit.
    Neavand echipament nu mai consum nimic de la
    UPC-vodafon.
    Dar in continuare trimiteti facturi.
    Reclamatii telefonice nu pot sa fac la robotul
    vodafon.

  49. Aș dori să vorbesc cu un operator dar nu reușesc deloc , probleme cu telefonia mobilă ,mai exsact sunt numere de
    telefon care nu mă pot suna ( număr inexistent ) vă rog aș dori remedierea problemei .

    1. Bună as dori sa știu care este
      oferta la abonament în roaming
      minute, internet și care ar fi
      prețul abonamentului va
      mulțumesc

  50. buna ziua.nu se mai poate intra in
    legătură cu operatorul vdf? apelul
    nu se direcționeaza către niciun
    nr.ba dimpotrivă la tasta nr 2 ți se
    închide.pur si simplu.îmi doresc
    un abonament nou
    personalizat.multumesc

  51. Buns ziua,
    Am fost notificat ca in data 24.08.2020, 06:40:20 am consumat un pachet de 10 SMS
    grupa1 international cu pretul 0,84 € fiecare.
    Nu am transmis nici un mesaj SMS in strainatate si nu am primit nici un raport privind
    numarul sau numele destinatarului respectivului pachet de 10 SMS-uri.
    Care este explicatia? Cum se rezolva situatia ?

    1. De ce nu putem lua legătura din străinătate cu vodafone, ni se inchid telefoanele, eu am sa reziliez contactele si am terminat, sunteți neseriosi. Am plătit din aplicație și îmi spuneți că restrictionati apelul.

  52. Bună ziua. Acum 4 zile am solicitat blocarea numărului din cauză că
    am pierdut telefonul. Între timp am găsit telefonul. Acum doresc
    deblocarea lui. Nu pot trece mai departe de Andreea și nu pot să
    finalizez convorbirea. Dacă ma poate suna un operator. Numărul
    este 0784223377.Multumesc.

  53. Buna seara mă numesc Gheorghe Mariana și
    am și eu rugămintea de a mi se da drumul la
    abonamentul care îl am sau daca se poate
    confirma plata abonamentului care tocmai
    am făcut-o mulțumesc.

  54. Bună ziua vreau să vb cu un operator
    Vodafone nu reușesc să iau legătura ei
    sunați-mă urgent

    1. Bună ziua, din greșeală am achitat
      factura online de două ori, de doua
      ori 360 lei.Mai pot să-mi recuperez
      banii ?

  55. Bună ziua mă numesc pomenea sunt clientul
    dvs. De 11 ani în data de 11 iunie am vb cu
    un operator care mi a făcut o ofertă dar în
    schimb acum când sa emis factura mai am
    trezit cu o suma imensa Cum intru în legaura
    cu un operator va rog

  56. Bună ziua. Am plătit online
    factura Vodafone și de azi
    dimineață tot confirm plata și
    nu îmi deschid telefoanele.

  57. Buna ziua! Ma numesc Bran Mariana. Am platit factura Vodafone online (tel. mobil) pe data de 22.06.2020 dar am gresit si am platit-o in contul Vodafone telefonie fixa si tv. Se poate transfera plata in contul dvs corespunzator Vodafone sau ce se poate face pentru a se corecta eroarea ?

  58. buna ziua,

    Am platit factura pe luna mai si mi-ati restrictionat accesul .
    Am apleta la *555 c/cost , mi-au promis rezolvarea situatiei, imediat dar din pacate au trecut deja 3 zile si nu s-a
    rezolvat nimic .
    Va rog frumos sa rezolvati situatia cat mai urgent astfel voi solicita rezilierea abonamentului.

  59. cea mai josnica companie din toate , sper sa duca dreacu

    Practic au creat imposibilitate de a lua legatura cu Relatii Clientii…penibil si rusine

    1. am sunat de cateva ori la*555 le trebuie multe minute sa te indentifice :)) te jefuiesc pe fata se prefac ca-ti
      rezolva problema si la factura urmatoare ce au vrut sa-i fure ti-au scriso la plati restante cu penalitati
      bineinteles,,,oribil si nimeni nu ia masuri ..abia astept sa-mi expire contractul sa scap de vodafon companie
      marsava si nonprofesionala….

  60. buna seara,ca intodeauna de cind ati preluat UPC tot necazuri am ,mentionez ca sint la zi cu
    platile dar surprizele neplacute tot continua,de la pasti incoace tot felu de intreruperi si
    probleme cu reteaua tv si internet,ati distrus reteaua facuta de UPC , care a fost printre cele
    mai bune pe piata,sinteti de tot risu,

  61. Doresc sa-mi confirmati ca abonatul Gavula
    Stere nr 0734702567 este la zi cu plata
    facturii.Eu Gavula Elena am platit factura
    emisa in 27 mai in 12 iunie 2020 dar nu am
    pus corect cod client 235500439!
    Astept un raspuns.
    Va multumesc!

  62. De ieri dimineață incerc sa iau legatura cu
    dumneavoastră..sunt client si imi doresc sa
    putem colabora in continuare..contractul de
    abonament va expira curând.. ..cum pot lua
    legatura cu un consultant.

  63. A-si dori si eu sa discut cu un operator sau
    consultant va rog daca se poate sa ma sune
    sunt client al dumneavoastră

  64. Un operator de la dvs. mi-a facut o noua oferta de contract pe numarul 0728942902. Am transmis emailul
    danciu_aurel1&yahoo.com. De atunci i-mi tot transmit sa dau accept la contract. Eu am incercat sa ii contactez dar
    nu am reusit. RUGAMINTEA este sa i-mi trimita raspunsul pentru a da acceptare contract pe emailul de mai sus,
    pentru ca la telefon nu am email. As dorii ca la noul contract sa primesc si un telefon.

  65. Baga’me’as pula in box’ul vostru de mincinosi si
    tepari muisti !! Nu dati nimic bun inafara de
    dublurile pulii mele ! Sa va iau rețeaua si jocurile in
    pula de boschetari ce sunteți!!

    1. dupa ce mesajul robotului (de la *222) ajunge la introducerea optiunilor tastati codurile de acces 2 5 0 1

      1. Bună ziua.
        Nu sunt client vodafone, cum
        pot vorbi direct cu un operator
        vdf? Am urmat sfatul dvs cu
        codul 2501 și mi-a închis
        apelul!!!!

        1. Dupa selectare optiunilor de marketing (2), asteptsati robotul sa ajunga la introducerea optiunilor „pana va rosti: creditul tau reincarcare……”. Acum, tastati 2, asteptati, tastati 5, asteptati, tastati 0, asteptati, tastati 1. De fiecare data asteptati pana robotul incepe sa vorbeasca apoi tastati pe rand succesiunea 2 5 0 1. Succes!

          1. Buna ziua am incarcat o cartela vodafone ma tinut 5 zile si mia luat netu

      2. Din câte văd (adică aud, pe roboțica Andreiuța), nu mai este
        disponibil acest „trick” cu 2501, ieftin și el, dealtfel. La
        folosirea codului, marinimia celor de la Vodafone a decis ca
        este cel mai intelept sa iti inchida in nas, dupa ce la inceput
        Andreiuța ge asigura pe un ton mieros-robotic „sunt aici
        pentru a te ajuta”.

        Îmi displace maxim Vodafone, după ce se grăbesc să fie
        „prima companie de telefonie mobila cu 5G” în România din
        moment ce eu la țară am 4g pe alte rețele dar pe Vodafone
        nu am decat 3g(!?), după ce au implementat acea optiune a
        robotului de a trece automat pe consultant uman cand
        pronunti cuvantul „reziliere” in discutia cu Andreiuța (vai, ce
        mercantilism penibil !!!), după ce au pus acel anunt zilnic (!)
        la deschiderea meniului *100# cu privire la publicitate si
        optiuni de marketing cu care incearca sa bage pe gat
        oamenilor cu forta tot felul de tampenii inutile, anunt prin
        care trebuie sa treci neaparat cand ai o nevoie urgenta de
        rezolvat, si multe altele.

        Doamne multumesc ca nu am avut fatidica inspiratie de a
        face abonament la ei. Voi renunta urgent si la cartela de la
        ei, si voi sfatui (cu aceste detalii edificatoare) pe toti
        apropiatii si cei care – mi cer sfatul, sa faca la fel.

        1. Bună ziua.Am un
          abonament la d-voastră pe
          care doresc de mai mult
          timp sa-l închid și nu
          reușesc,deși am făcut și
          cerere. Eu în acest
          moment sunt stabilită în
          Anglia. Cum se poate
          rezolva ca să ajung la o
          finalitate cu rezilierea
          acestui abonament?

  66. Sunteți de tot rasul aș zice multe dar de jumate de ceas sun si vb cu robotul ce aș vace dacă
    aș pute voua firma vodafon care este de CACAT

  67. Buna ziua . Am avut contract cu Firma UPC , pe data de 04. 05 . 2020, am incheiat un nou Contract cu Firma RDS-RCS , la ; TV, Energie Electrica , Net , Telefonie mobila , avand unele facilitati din partea firmei DIGI .Rog sa binevoiti ca incepand cu data de 04 . 05. 2030 , sa nu-mi mai emiteti vre-o Factura din partea Firmei Vodafon pe adresa mea din Orasul OTOPENI ; Fam . Matache Vasile , str. Floare de cais nr 11. Bl. B / 3-1 . Sc. 2 .Et 2 . Ap . 16. Jud . Ilfov , Va multumesc pentru intelegere !

  68. Doresc sprijin tehnic pe acest telefon
    :0727191072
    Am incercat multiple modalitati de
    comunicare cu vodafon ,am si scris email si
    totul in zadar.
    In caz contrar trebuie sa rezileez contractul.

  69. Buna ziua!Doresc sa primesc pe email o factura detaliata aferentta lunii aprilie 2020!Abonamentul este pe firma si
    sunt mai multe numere de telefon,la fiecare numar doresc detalii!

  70. Nu pot sa cred ca eu vin cu primul comentariu „la obiect”. MULTUMESC! Foarte util articolul. M-am chinuit foarte mult sa prind un om viu la serviciul clienti si abia cu ajutorul vostru am reusit.

      1. Buna,am o problema,era o oferta
        de vodafone si vreau sa refuz
        fiind ar fi foarte scump,si nu
        vreau sa prelungesc
        abonamentul,era vorba de un
        telefon,care nu merita sa
        prelungesc

  71. bună ziua , am vrut să plătesc ultima factură de 45,49 ron dar nu am putut , vă rog să spuneți
    care este motivul

  72. doresc informatii despre contract
    cand expira
    daca exista posibilitatea diminuarii
    costurilor sant in situatia de a nu-l mai
    putea respecta

    1. Buna ziua a-si dori si eu cu un
      operator ..am niste intrebari va rog
      daca se poate sa ma sunați k nu
      reusesc sa vb cu nimeni..

    2. Nu știu care e Nr meu de telefon. Era.
      Teoretic 0727 585 897. Am umblat că
      blegul și nu știu care e Nr real de telefon
      Acum e nu știu care ,și nu pot fi sunat pe cel
      vechi. Pe internet. Pe site.ul dv. L-am.
      Zăpăcit. Numărul este al meu de buni ani.
      8.9 ani. M.am jucat. Am schimbat Nr.pe care
      l.am uitat. Că.n CARAGIALE. Și. Papa
      apeluri.

        1. Bună ziua. Aș dori să iau legătura cu Pechet Lavinia. in legatura cu abonamentul vodafon.
          Multumesc
          Sun la numerile cu care am fost contactată. dar nu raspunde nimeni

          1. exact aceiasi problema o are si mama au sunat-o azi a raspuns dar nu vorbea nimeni se auzea doar cnv batand la tastatura

          2. Vreau sa scap de un contract cu Vodafone și deși am solicitat în scris nu pot nu ma contactează nimeni. Vreau sa iau legătura cu un operator și sa scap de Vodafone.

      1. Bună ziua ! Mi sa inchis telf.desi eu am
        plătit azi am trimis si dovada plății si
        inca nu mi sa deschis păcat voiam să
        fiu client in continuare dar nu cred ca
        voi mai fi

    1. Buna as dori și eu să achizitionez un iPhone
      12 promax am abonamentul de 6 luni de zile
      și sunt bun plătitor ce avans ar trebui sa dau
      ?????

      1. Am mari probleme cu factuta!!!
        Plătesc sume mari, diferite. Vreau sa achit telefonul odată.
        În factura îmi apar 2 nr. telef pe care nu le cunosc.
        VA ROG, DIN SUFLET VREAU SA LAMURESC ODATA PLATA FACURII ABONAMENTULUI.

        1. Exact asta am patit si eu. Acum ma lupt cu ei. Mi-au dat cartele cu nr suplimentare si fara sa ma intrebe, mi-au facut abonament pe ele. Daca vreti sa tinem legatura sunati-ma 0721172735 Doru

          1. Bună dimineața cum ași putea vorbi cu un operator mi-a fost o prit abonamentul pe motiv de ne plată suma totală a facturi find 83,00 eu am plătit dar miați o prit abonamentul pentru Nr 0734798534 va rog să îmi dați drumul la abonament alfel nu mai pătesc nimic nu mă bucur de servicile dumnevostă nici dumnevostă de banii mei

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *