Pentru mulți sau puțini dar buni… ACTUALIZARE !!!
Pentru discuții cu un operator se poate (sau nu prea se mai poate… cam deloc…) proceda astfel:
Relații Clienți – Departamentul de Telefonie la
*222 din rețeaua Vodafone
+4 0372.02.2222 din alte rețele.
În WhatsApp după salvarea numărului +4 0372.02.2222 poate fi contactat prin mesaje asistentul DIGITAL TOBI.
Tot la operatorul digital, TOBI, se poate ajunge astfel:
*222 și apoi 1-7-6 așa cum rezultă din meniul robotului telefonic Andreea, de mai jos.
Meniul complet al ghidului digital Vodafone, Andreea apelabil la *222
1 Telefonie mobilă | |
1 Creditul tău, reîncarcare și program de loialitate
1 Verifică creditul și valabilitatea |
|
2 Activare, dezactivare extraopțiuni prepay și info extraflex
1 Activează extraopțiuni promoționale |
|
3 Serviciul Internet & date
1 Pentru retrimiterea setărilor de Internet pe mobil |
|
4 Trecere cartele la abonament
– Vei fi contactat pentru solicitarea făcută pentru trecerea dela cartelă la abonament |
|
5 Casuța vocală, alte servicii la cartelă
1 Centru mesaje |
|
6 Internațional și roaming
1 Verifică servicul de roaming |
|
7 Codul puk, blocare, deblocare număr
1 Codul PUK |
|
2 TV & Internet fix |
Relații Clienți – Departamentul de Internet și Date:
*777 din rețeaua Vodafone
+4 0372.02.7777 din alte rețele.
Pentru a intra direct în legătură cu un operator uman, se poate folosi numărul taxabil *555, cu 0.68 euro TVA inclus, indiferent de durata apelului.
NU SUNTEM VODAFONE !!!
Oricăt de ilogic pare mesajul, este mare nevoie de el aici…
Website-ul oficial al Vodafone este www.vodafone.ro
Oameni buni, site-ul asta NU ESTE AL VODAFONE-ULUI!
NU va mai scrieti codurile de abonat sau mai stiu eu ce informatii personale sau nemultumiri aici! Nu se uita nimeni de la Vodafone aici. Nu ca le-ar pasa, oricum.
Bă dar voi chiar sunteţi nesimţiţi?! Să vă fie ruşine că angajaţi numai lepre în cadrul companiei voastre. L-aţi trimis iar pe căcatul ăla muist de Alexandru Dobrin la mine acasă, deşi vi s-a spus destul de specific şi de clar să nu-l trimiteţi, iar voi aţi zis că trimiteţi pe altul. A venit în morţii măsii aici şi, iar a comentat şi şi-a bătut joc. Bă dar voi chiar sunteţi cu toţii complet retardaţi?! Practic a venit în pizda măsii aici şi a vorbit cu răutate şi a fost şi foarte nepoliticos, aleagă-s-ar praful de el şi de toată familia lui infectă! Atunci când vii în casa unui om ai obligaţia să-i vorbeşti politicos şi să te comporţi decent, dar se pare că voi nu aţi învăţat asta niciodată. Da chiar nu mai aveţi nici unul disponibil pe aria Joiţa judeţul Giurgiu? Pentru ce mama Dracului luaţi aţâţia bani de la lume? Vouă chiar vă place să vă bateţi joc de oameni? Reţineţi foarte bine ce vă spun eu acum: DACĂ Îl MAI VĂD VREODATĂ PE SCHELETUL ĂLA CARBONIZAT ŞI ŢIGAN BORÂT DE ALEXANDRU DOBRIN PE STRADA PODUL BANULUI, SĂ MOARĂ FAMILIA MEA DACĂ NU ÎI RUP PICIOARELE ŞI ÎL BAT CU ELE NUMAI ÎN CAP, DUPĂ CARE O SĂ I LE ARUNC LA GUNOI. AŢI ÎNŢELES BĂ?! ĂSTA ESTE ULTIMUL AVERTISMENT!
Buna as dori sa vorbesc cu un consultant de 3 ore se promite reconectarea internet tv, dar nimic.
Buna seara vreau sa vb. cu un consultant vodafone urgent.
Vreau să fiu contactat de un operator Vodafone, mulțumesc.
Buna ziua. Abonat 0723666058. Doresc sa stiu urgent ce reprezinta SERVICII UTILIZATE cuprinse in factura lunii noiembrie pe care nu le recunosc. In caz contrar nu voi achita factura si voi renunta la serviciile voastre.
cum pot renunta la cartela de internet
!!! GREU !!!
Cu o notificare scrisa si, OBLIGATORIU, inregistrata la dealerul cu care ati incheiat contractul, asta daca acesta mai exista. Atentie acestia refuza sa accepte astfel de adrese, dar sunt obligati sa le primeasca, sunt parte din contractul cu dvs. Mult succes!