EnglishFrenchGermanItalianRomanianSpanish

De acum, Netflix nu mai oferă abonamente noi nici prin aplicații Apple

Netflix nu mai permite clienților noi pe iOS să plătească abonamente pentru serviciul de streaming printr-o aplicație AppStore.

Este cel mai recent exemplu al unei companii cu o aplicație mobilă de înaltă calitate, importantă financiar, de pe urma căreia Apple își va dimina profiturile din comisioanele percepute producătorului. Netflix acorda o reducere a fiecărui abonament activat în cadrul aplicației Apple.

Acum, clienții vor trebui să plătească un abonament prin intermediul unui browser web.

Persoanele care au deja un abonament Netflix în aplicație vor putea continua să plătească prin intermediul acesteia – deocamdată. Clienții care, însă, și-au pierdut o perioadă de facturare nu vor putea să reactiveze abonamentele în aplicație. Ei trebuie să apeleze la un browser web.

Un abonament în aplicație este mult mai convenabil din perspectiva utilizatorului, deoarece utilizează informațiile de facturare pe care acesta, le-a configurat deja pe dispozitivul mobil. Dar dezvoltatorii nu mai acceptă procentul considerabil pe care Apple și Google îl păstrează pentru a oferi simplitatea facturării în aplicații.

Apple încasează 30% din valoarea abonamentelor recurente în aplicație pe iOS, și deși procentul scade la 15%, după ce clienții își mențin abonamentul pentru un an, tot e prea mult consideră încă o companie însemnată.

Spotify, cea mai importantă aplicație muzicală cu abonare, a renunțat, de asemenea, la facturarea Apple în aplicații din motive similare.

Google s-a confruntat cu critici similare. Netflix a încetat să ofere abonamente în aplicații prin Google Play înainte de știrile legate de Apple, de astăzi.

Dezvoltatorul Fortnite, Epic Games, își păstrează faimosul succes în afara magazinului Google, pentru a maximiza profiturile pentru produsele lor.

Sursa: www.theverge.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*